TJEJKVÄLL=)



I lördags hade jag en liten tjejkväll, det va jackie, jag, mikaela.s och mikaela k ja och så theodor såå klart hahah=)
vi åt lite tacos och pratade massa skit, ja vi hade super trevligt, sen spelade vi tp jag brukar vara ganska kass på spel med frågor men va fan gryyym, vi va duktiga allihopa men jag vannnn=) sååå stålt har nog aldrig vunnit ett frågespel på egenhand innan.... tack tjejer för en grymt rolig kväll hahah mikaela k jag tror jag ska börja kalla dig för feman=) hahahaha
detta får vi göra om någon kväll... kram på er mina bruudar...



JACKIE,JAG¨Å MIKAELA


MAT MAT MAT


TJOCKIS I SOFFAN


EN SÖT OCH EN TJOCK=)


MIKAELA OCH MIKAELA


VI SPELAR TP OCH JAG VANNNNNNN=)

Kommentarer
Postat av: Gela

Fotograf = Mikaela Karlsson fast inte på de två sista bilderna. =0) Tack gumman för en super trevlig kväll. <3 Haha 5:an ja kalla ni mej för de om ni vill men nästa gång ska fan i mej ni få dricka!!! asg :P Ne skojja bara jag bjuder på den. Puss o Kram. <3

2009-08-04 @ 21:57:19
URL: http://gelavela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback