helgen.... varit slööö och trött.. trodde vattnet gick...

fredag..
 låg jag i sängen tills kl va nästan elva sen åkte jag och hälsade på mamma på sjukhuset en stund, sen hem och gjorde mat, det blev torsk i folie i ugnen det är himla gott sen massa gott i=) efter det vilade jag mig lite sen körde jag kristian till samlingen, han skulle spela match, sen åkte jag tillbaka till mamma  vid halv 5 tiden, sen helt plötsligt va kl 8 på kvällen och såg att mamma började bli trött så jag sa hejdå och god natt till lilla mamma och åkte vidare till mikaela för att säga hej innan jag skule hämta kristian igen=) trevligt att träffa massa folk=)

lördag,,
låg länge i sängen i dag oxå va ute med hundarna vid halv 10 sen gick jag och lsa mig en runda igen och sov till halv ett mycket mycket skönt efs nattsömnen är väldigt dålig=(
gjorde mig i ordning och åkte vidare till jackie som jag skulle ha ljusvisning hos=) det kom några stycken och jag sålde bra=)

JACKIE.....

trodde det va dags....
när det va i slutet på visningen, trodde jag att mitt vatten gick helt plötsligt va jag helt blöt i trosan jisses mikaela va nog minst lika nervös som jag om inte värre haha jag ringde iaf  förlossningen och kristian och jag åkte dit, vi fick sitta ute och vänta jättelänge, det va inte kul kan jag säga,, jisses vad nervös man va med tiotusen tankar som bara snurrade i huvudet, kom in till läkaren och började med att lyssna på hjärtljuden som inte gick så bra för bebisen flyttade sig hela tiden så det tog oxå en himla stund, sen efter mycket väntande började hon kolla upp om det va något fostervatten som kommit, men det va det som tur va inte, det va en väldigt vattnig flytning som tur va=) herregud tänk om dom hade sagt att vattnt hade gått då hade jag svimmat, har ju 6 v kvar så hade inte varit beredd på det.... ja nu vet man hur nervös man kommer att vara om inte värre den dagen det verklien är dags...
sen åkte vi hem och la oss i sängen och kollade på filmen, inte utan min dotter,, den är väl grymt bra=) sen låg vi uppe halva natten och kollade på emil i lönneberga=) myyysigt värre...

Söndag..
gick ut med hundarna på morgonen gick och la mig i sängen igen,, åt frukost, gick och la mig i sängen igen, åt middag gick och la mig i sängen igen, vad gör jag nu jo jag ligger fortfarande i sängen,,, ingen bra dag har haft ont och varit sååå himla trött, ville hitta på massa kul idag men det blir inte alltid som man tänkt sig tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback