förlossningen=( igen..

Natten mellan tisdag och onsdag hade jag sammandragningar varje timme mellan kl elva på kvällen och 7 på morgonen sen gick det över några timmar på morgonen sen kom det tillbaka så jag ringde förlossningen och dom ville att jag skulle komma dit fast jag av där i lördags=( kristian va i skolan så mikaela följde med mig,,,  hade sammandragningar och ajaj när jag låg där, va även lite svimfärdig och mådde illa, dom undersökte mig och allt såg bra ut men fick en soruta brikanyl i bennet=( mot sammandragningarna fick även med mig några tebletter hem som jag skulle ta om jag fick jätteont igen...... åkte hem till mikaela och ät lite mat och vilade hos henne för kristian åkte i vög på kvällen och spelade match han inte ju inte kunde strunta i... blev bättre frammåt kvällen iaf.....

Tur att det är en liten bebis i magen iaf som mår bra,, att mamma plågas lite gör väl inget eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback