ajajajajajajaj

har ju haft ont av foglossningen en längre tid och inte kunnat jobba, jag har trott att man inte kan ha ondare än vad jag haft,, vissa dagar har det varit bättre och vissa sämre, men har iaf kunnat röra mig vissa timmar på dygnet iaf,, kvällarna och nätterna har ju varit en riktig plåga,,, men nu detta jag haft i 3 dagar har bara varit för mycket, har haft sååå ont i min mage så jag knappt kan ta mig upp från sängen ja det är helt sjukt man kan inte beskriva hur j*vla ont det gör...
ja så nu ligger jag i sängen och har skit ont och kristian är i plugget, första dagen i dag,, uch hur ska jag klara mig utan honom nu=( hoppas det blir bättre under dagen så jag kan åka med mikaela och handla lite mat, för det kommer ju kristian inte kunna hjälpa mig med i dag,, men jisses vilken kille han varit den senaste månaden,, han har gjort allt åt mig har kännt mig som en liten prinsessa=)
nu ska jag försöka ta mig till duchen och ducha varmt det brukar hjälpa en stund iaf.....

åååååå 6v kvar av denna plågan????

kram

Kommentarer
Postat av: sofia

så får du ju inte skriva !=) de e ju din lilla bebis där inne!!=)



men förstå att de gör ont=( snart är de faktiskt över o du kommer glömma detta=)

2009-08-25 @ 21:57:58
Postat av: Majéla

Usch då, stackars dig! Det är ju jättejobbigt att ha sådär ont. Hoppas att det lättar lite snart eller att bebisen tittar ut ett par veckor tidigare än beräknat!

Mvh

2009-08-26 @ 11:03:41
URL: http://majelas.blogg.se/
Postat av: Michaela

Foglossning är en mardröm.. Men jag hade som du för ca 2 veckor sen. Låg o grät på nätterna för att jag hade så ont. Men nu är det bättre igen..



Hoppas det avtar för dej oxå=)..

2009-08-26 @ 13:07:52
Postat av: Linda

Ja man klarar inte gå o jobba när hela dagen blir helt förstörd o man får sån jävla värk. Det är inte värt det!! Värst på kvällarna när man varvar ner och tar det lungt! Annars är det så bra det nu kan vara! Hur är det med dej, du har det ganska jobbigt va??! Kram

2009-08-26 @ 13:15:29
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback