utmanad

Utmanad!

STEG 1
Namn: jennifer carlqvist
Bor: tingsryd/Småland snart växjö
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: brunt men nu blont
Skostorlek: 27738
Civilstatus: förlovad
Höger eller vänsterhänt: högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: gympaskor
Dina svagheter: blödig
Rädsla: Att något ska hända mina nära

STEG 3
Första tanke när du vaknar: vill inte stiga upp!
När somnar du: Olika men runt  23 tiden

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: McDonalds
Adidas eller Nike: nike
Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton ice tea
Choklad eller vanilj: Choklad

STEG 5
Svär du?: Ja, ofta dumt nog
Sjunger du?: Det händer
Duschar du varje dag? Ja
Röker du?: nopp försöker hålla mig i från det
Gillar du skolan?: har alltid gillat skolan men varit väldigt skol trött
Tror du på dig själv?: Ja
Kommer du överens med dina föräldrar?: Ja med mor iaf

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ? nej
Rökt?: hmm nopp
Shoppat?: japp
Ätit en hel ask müsli?: Ne
Ätit sushi?: Ne
Stått på scen? Nope
Skejtat: Ne
Bakat?: ja vofflor hos mikaela hahaha
Stulit något?: Haha ne
Ljugit? Nopp
Kysst någon?: japp
Kramat någon?: Japp

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: ja en gång i 7:an inte sen dess
Varit full?: Ja mne oftast lagomfull
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: nej ingen som vågar hahah
Busringt någon?: jopp, när jag va liten:P
Gjort något som du ångrade?: jajjemen
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: japp
Kastat en sten på nån ruta?: Ne

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Behåller jag för mej själv=)
Hur vill du dö? i sömnen
Vad vill du bli när du blir gammal?  Lycklig livet ut!

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: dem jag älskar
Antal CD-skivor du äger? orkar inte räkna!
Antal piercings?: 16 on öronen oxå räknas annars bara 2
Antal tatueringar?: inte ännu
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: många. fyller år, med hundar, med 4h hahah å lite sååå

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? jobba
Vad ska du göra i vinter?  gooosssa med min bebbe när den kommer
När tor du studenten? -2005
Vad gör du efter gymnasiet? jobbat,, jobbat, jobbat å jobbat..
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba ? Ja
Vad händer till helgen? mycket kul.. och mycket sol
Vad vill du helst göra just nu? äta mat haha

STEG 11
Vill du ha pojkvän? japps har redan hihi
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Helheten, både utsida o insida
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Syrran..
Vem är den perversaste person du känner? börjar på s och slutar på a
Hur många gånger har du varit utomlands? 2
Vilket land är bäst? sverige

UTMANAR

nina
emelie


Kommentarer
Postat av: Nina

Är det mig du utamanar? HAHA eller nån annan Nina? :P kom in te stan snart o ta en fikings med mig :) KRAM!

2009-04-18 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback