HELDAG I VÄXJÖ...


JAG OCH NELLIE DRICKER SAFT..

JAG, NELLIE OCH SOFIE SOLAR OSS

MIKAELA FIXAR DRICKA TILL OSS HIHI

SOFIE OCH NELLIE HOPPAR,, JAG TITTAR PÅ

SOFIE HOPPAR SÅ NELLIE FLYGER HAHAHAH


TORSDAG...
Jag och syrran åkte in till stan.
Hälsade på mikaela med familj. Hämtade nellie på dagis och fikade och hade det jättetrevligt.
Vi kommer snart igen..
sofie och jag åt på kinan det va mumsigt, köpte mig två tröjor i stan oxå lita tunnare nu till sommaren.
Innan vi åkte hem hälsade vi på anders som ligger på sjukan fortfarande...

JA det har varit en super dag..
tack familjen karlsson och syrran för en rolig dag...

ha en bra solig dag...

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack själv gumman. Men vilket gräsligt fult kort på mig då. usch =0) Vi tyckte med att de va jätte mysigt och roligt. Hoppas vi snart kan träffas igen. Hoppas du får en fin dag i solen. Kram <3

2009-04-03 @ 12:24:30
Postat av: sofie carlqvist

haha oj så roligt vi hade =) mycket trevligt !! men oj så trött ja blev,hahaaa

2009-04-03 @ 12:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback