TORSDAG..<3

i dag är det soligt värre ute, gick ut i solen med sofie och hundarna, satt en stund och bara tog det lugnt sen gick jag upp till mikaela och hämtade lille theoor så han fick vara med oss ute i solen medans mikaela duchade, sen kom hon ut och gjorde oss sällskap,
Sofie åkte i väg till växjö med bussen efter en liten stund och vi gick till gungorna så theo fick gunga hahah så söööt är han när han gungar mitt lilla gudbarn..

gick sedan hem för att ta det lite lugnt innan tvättningen i tvättstugan på kvällen som jag och mikaela skulle fixa med.. tvätt tvätt och åter tvätt sååå tråkigt är det tycker man inte gör något annat än att tvätta och städa såå tråkigt är det...

så på kvällen tvättade vi sen gick jag hem å kollade på tv och somande som en stock... mådde inte så bra=(

BILDER FRÅN DAGEN...






THEO, DIVA Å JAG I SOLEN


SOFIE, THEO, Å VIRUS

MIKAMELA SOLAR

LILLE THEO SITTER SJÄLV OCH SOLAR...


TACK SOFIE, VIRUS, HULKEN, KIMMIE, DIVA, MIKAELA OCH THEO FÖR EN TREVLIGT SOLIG DAG...

Kommentarer
Postat av: Majéla

Jag håller med om att man fan inte gör annat än o tvätta och ändå är tvättkotgen alltid full! Men det tråkigaste är ju att vika tvätten och lägga den i garderoberna.. blä! Hoppas allt är bra! kram

2009-04-27 @ 16:18:52
URL: http://majelas.blogg.se/
Postat av: Emelie

åhhh va mysig ni ser ut o haft!!! =)

Så söt han e lillkillen =)

2009-04-27 @ 21:14:53
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Gela

Hej gumman. Va mysigt ni verkar ha haft. =0) Vi hade jätteskoj på Leos Lekland, a de förstår jag att du längtar efter för de är super kul att springa runt och leka där med barnen. ihhi =0) Kram <3

2009-04-28 @ 10:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback