torsdag..

ja ni nu är jag här igen...
 
igår umgicks jag med mikaela ,theodor och sofie en runda vi va men theo på bvc osv..
efter det åt jag och kristian middag bakom börjes och satt ute i solen...

det va sååå fint väder så vi åkte till kristians föräldrar med hundarna så som fick springa lösa i trädgården, vi passade på att damsuga och tvätta bilen oxå den blev jättefin....sen fick vi glass och maränger mm till fika det va  mumsens det och efter fikat på kvällen gick jag och kristians mamma Gertrud en lite längre runda med hundaran och hälsade på hennes jobb.  tack alla för en trevlig dag...

Nu i dag håller jag på att tvätta lite sen funrar jag på att åka till stan en runda.. uppdaterar kansxke senare

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänkte bara göra ett litet avtryck från mitt besök =)

2009-04-02 @ 11:52:49
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack för att ni kom så mysigt att träffas igen. Å tack för hjälpen med hämtning av Nellie idag. Så snällt av er. Hoppas vi kan träffas snart igen. Kram i massor. <3

2009-04-02 @ 17:10:49
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig kväll, alltid lika kul när ni och vovvarna kommer.Kram kram från svärmor och svärfar.

2009-04-02 @ 20:36:09
Postat av: Mikaela

Tack gumman. Ja då kan vi träffas när som helst nästan ju och sola & bada kanske till och med. Ska bli så roligt. <3 Kram

2009-04-03 @ 09:27:05
Postat av: Emelie

Haha...jag tror ingen i hela tingsryd missa när vi gick därifrån...haha

barn e såå härliga ibland :P

Snäll du e men jag e övertygad om att du med hade klarat det...=)

Kjamiz!!

2009-04-03 @ 10:38:14
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback