TISDAG...

Idag va kristian uppe tidigt med hundarna så det slapp jag har sovit väldigt dåligt i natt.. annars brukar vi alltid göra så att han tar ut dom sista rundan och jag första sen turas om under dagen...
Ja min dag började med att jag vaknade och hade ajaj i min mage sen kollade jag på våra bästa år en stund sen ringde mamma då fick jag köra  syrran sofie till vårdcentralen för hon va jättedålig i sin astma så det va bara att gå upp och se glad ut... sen handlade jag och mamma lite mat på börjes.....
Åkte hem och åt lite mat sen gick jag ner till mikaela för hon behövde tvätta i tvättstugan så jag passade theo under tiden gick hem en runda och åt igen hahaha sen gick jag tillbaka till mikaela.
Jag mikaela.sofie och theo åkte till byn och åt glass, sen åkte vi ut till per för att kolla när angelica övningskörde på hans tomt haha ja herregud säger jag men det gick bra för att vara andra gången hon körde.. men hon är ju så stimmig den tjejen,, man kan INTE släppa ratten och ta upp häderna för ansiktet angelica..........
Vi åkte hem till mikaela igen, jag gick och hämtade hundarna och målade mina tavlor hos mikaela sen tvättade hon lite till och vi åt popcorn och kollade på desperata hemmafruar hahaha det va dubbel avsnitt gött det..

haft en mycket bra dag fast det inte börlade så bra med att måå dåligt...

Kommentarer
Postat av: Gela

Självklart att jag menade gravida med gumman. hihi <3 Hoppas du har en bra dag idag. Kram <3

2009-04-15 @ 11:22:44
Postat av: Emelie

Åhh!!! Guu så skojsigt =) =)

Grattis i massor!!!!!!

2009-04-15 @ 11:25:49
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har misstänkt det en tid tycker att jag sett en liten kula på magen men ville ju inte direkt fråga för man vet ju inte om det e en sån mage eller en "godismage" =)

Men gud så roligt för er skull!!! =)

Då måste vi ju ha bernvagnsrace i byn sen då =)

Kram!!

2009-04-15 @ 17:00:12
Postat av: Emelie

Sorry...det var bara jag =)

2009-04-16 @ 16:23:19
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback