tisdag,

Har skrivit om mycket tråkigheter i dag tack vare en viss tjej..
men nu är jag glad och har nyss kommit hem från en kanon visning, det gick jättebra sålde för en hel del och tjänade en slant... mikaela och theodor va med mig det va snällt tack så mycket gumman,
 theodor charmade alla tanter som barn hihi han e för gooo den killen tur att jag träffade honom i dag så man kunde bli på glatt humör igen...

Ja vad händer annsr ja jag sitter här och tittar på min fulla lådor och min tomma och funderar på om man ska fylla några till men tar nog det i morgon i stället...

sov sååå gott alla mina nära och kära i kväll är jag glad och tänker på de man verkligen har och vad dom betyder för mig...

KRISTIAN: HAN E MITT ALLT HELT EKELT UTAN HONOM VORE JAG INGET...<3<3<3<3<3<3<3
MAMMA MADDE: MITT HJÄRTA UTAN HENNE HADE JAG INTE KLARAT MIG. ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET<3
STORASYSTER SOFIE:VI HAR SUPER KUL HON MIN SJÄLFRÄNDE.... MITT LILLA HJÄRTA<3
LILLASYSTER LINN: HON GÖR MIG ALLTID GLAD HON HAR BARA LJUSA STUNDER OCH VÄRMER MITT HJÄRTA<3
MIKAELA SEVERIN: VÄRLDENS VÄRLDENS BÄSTASTE GUMMMSA
MIKAELA KARLSSON: HON E BÄST PÅ ATT ALLTID FINNAS DÄR NÄR MAN VERLKIGEN BEHÖVER HENNE.. LOVE
EN MYCKET MYCKET BRA VÄN,,
LOUISE; MIN BARNDOMSVÄN SOM JAG INTE HADE KLARAT MIG UTAN
GERTRUD:SVÄRMOR SOM ALLTID LYSSNAR OCH GER EN RÅD, TACK FÖR ATT DU FINNS,, ALLT BLIR SÅ LÄTT NÄR MAN PRATAT MED DIG.. DU BETYDER MYCKET FÖR MIG..<3

JA JAG ÄLSKAR ER ALLA PÅ OLKA SÄTT..
HAR NOG GLÖMT NÅGON MEN HJÄRNAN HAR SLUTAT FUNGERA..

JAG HADE NOG KUNNAT FORTSÄTTA EN STUND TILL MEN MINA SMÅ ÖGON SER KNABBT VAD JAG SKRIVER LÄNGRE HIHI..

NATTI NATT NU SKA JAG SÄGA HEJ TILL JOHN BLUND


Kommentarer
Postat av: Gela

Naw va söt du är gumman. Tack så mycket för don fina orden. <3 Kram <3

2009-04-22 @ 10:27:16
Postat av: Emelie

Vem e det som e dum mot dej???

Bara försök o skit i sånna som håller på så!!!

Egentligen e det dom som mår skit och känner att dom måste trycka ner någon annan för att känna sig bättre....

Kramiz!!!!

2009-04-22 @ 15:03:16
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback