RESTURANG....

Igår på eftermiddagen hade jag en ljusvisning i ninas grill, det gick helt okej trevliga människor så det va kul...
På kvällen va jag och kristian i växjö och åt på kristians favoitresturang som jag inte kommer på namnet på just nu,, men det är gott iaf,, å vi hade det väldigt mysigt...

Nu är det ny dag och nya tag kristian städade och fiade igår så jag vet inte riktigt vad man ska hitta på i dag men det får väl bli något roligare än att städa då hahaha..
Har nyss varit ute med hundaran iaf så dom e nöjda och belåtna hihi...

få se vad vi gör denna dagen,, det är ju fint  väder  iaf...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Va kul att de gick bra igår. =0)

2009-04-06 @ 12:20:17
Postat av: Gela

Ne men tack själv va gullig du är. <3 Hoppas de gick bra att köra hem igår. vi kanske höres under dagen. Ha en bra solig dag. Kram <3

2009-04-07 @ 08:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback