påsken....

Har varit jätterolig och mysig...
att upp
SKÄRTORSDAGEN..
Va jag och kristian hemma och åt god mat och kollade på tv och bara tog det lugnt..

LÅNGFREDAGEN...
Åkte vi till kristian släkt i kallinge och hälsade på och berättade den goda nyheten  hihiii..
Det va mycket trevligt att träffa dom, händer ju inte allt för ofta tråkigt nog för dom e snälla och roliga..
Sen åkte vi hem igen, packade och åkte till ingelstad där kristians föräldrar böd på lammstek mums va det, vi satt uppe en stund och kollade bla på talang.

PÅSKAFTON...
Vi lekte familjen petterssons (kristians familj) traditionella påsklekar dom e rolig dom men tråkigt att man aldrig kan vinna men det hade man nog inte vågat åndå kristian, hans bror och far tar lekaran på väldigt stort allvar så man får låtsas vara dålig eller vad säger du gertud hahaha.. ja kristian vann iaf som vanligt. jeppe kom tvåa. gertrud trea och jag och lasse delad sita plats inte så nöjd men men...
Sen vid 15.30 körde vi till kristians kompis Anders där vi alla skulle träffas och äta påskmat och umgås hela kvällen.
Det va jag,Kristian,Anders,Ola,johan;peter;och per.
Vi började med att äta god påskmat som alla hade fixat lite var av, efter det spelade vi kubb och där kan jag säga att jag va bättre än alla 6 killaran va riktigt stålt faktiskt, dt va jag, johan, kristian och per i ett lag de andra leget ledde sen va vi tvugna att få ner två st som hade kastats fram och vilka missar jo alla killar sen kommer jag med sista pinnen och tar båda två hahah det ni, ja jag fick nog nästan ner mest av alla iaf i mitt lag hahah och dom som sa att dom hafe handikapp för att dom hade en tjej på laget, där blev dóm allt förvånade hihih...
Och efter det tog vi det lite lugnt ute i solen sen lekte vi nya ägglekar där jag kom näst sista i men va ju ensam tjej och det va sånna lekar som att springa och kasta så man hade ju typ ingen chans mot 6 idrottskillar plus att jag va nykter.
sen spelade vi lite spel och grillade och hade det super trevligte, se drog sig dagen, kvällen och natten mot sitt slut och jag körde hem grabbarna till stan. och den roliga och trevliga kvällen tog slut..
Jag och kristian kom hem men det tog några timmar innan man kunde gå och lägga sig undrar vems fel det va hahahahahahahahahah...

PÅSKDAGEN...
TRÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT...'
Har bara sovit några timmar...
Va hos mamma och åt lax med familjen,, det va himla gott och trevligt...
På kvällen körde jag ett gäng till brunnen följde med in och det va väl trevligt men lite lite folk annars va det kul..
kort kommer...
kom hem någon gång på natten och sen la jag mig i sängen men det va något i magen som inte ville att jag skulle sova,, men sen somnade jag tids nog

ANNANDAGEN...
Va på ikea med familjen petersson, köpte lite nya glas till nya lägenheten och lite små plock...
Lasse böd på mat, det va himla gott... tack för gott sälskap...

va hos mikaela och theodor på kvällen, det va himla trevligt,, han har blivit så stor bara i påsk hahaha och duktig är han oxå nu han står uppnär man hålle i honom.. sååå sööööttt


ha det bra och hoppas ni haft en trevlig helg


Kommentarer
Postat av: Gertrud

Ja man är ju van vid att det härjas en del när ägglekarnna går av stapeln ha ha. Kul med lite tjejsällskap, vi får väl hålla ihop... Mycket trevlig påsk har det varit. Tack tack för sällskapet.

2009-04-14 @ 19:12:21
Postat av: Emelie

Låter som ni haft en mysig påskhelg =)

Nåt i magen som inte vill sova...??!!

E det vad jag tror?!? =) =)

Kramiz!!!!

2009-04-15 @ 09:17:15
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Gela

Ne hon somnade efter en stund typ. =0( Men nsäta gång får hon va med. hihi =0) Ja Nellie vet verkligen hur man ska se ut när kameran kommer fram. Kram <3

2009-04-15 @ 09:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback