ONSDAG... RYD Å VÄXJÖ

Dagen började med att mamma skickade mess och ville att jag skulle komma til ryd en runda, jag åkte dit åt frukost kollade på engströms lägenhet som dom renoverar det blr jättefint, sen kollade vi på gamla möbler i hans föråd, sen åt vi och körde hem.

När jag kom hem la jag mig i sängen och vilade en stund för att sedan göra mig i ordning för partynight med partylite  i växjö på kvällen, som konsult och i kväll då värdinna fick ja ett tjejgäng med 6 tjejer med mig=)
MIKAELA, K   
MAMMA MADDE
MIKAELA, S
CARIN
MIKAELA, L
ELIN                             TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL


JOOO jag glömde ju nästan det viktigaste med kvällen,, kände ju bebis för första gången väldigt tydligt i dag, det va inte det där bubblorna eller det utan jag kände min bebis när den rörde sig sååå häftigt och mysigt,, vilken upplevelse...

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<


Kommentarer
Postat av: Emelie

det e ju en helt fantastisk känsla att känna sitt barn för första gången!!!

Åhh glömmer det aldrig!!!

Mys på tjejen!!!

2009-04-23 @ 12:19:43
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Gela

Tack för en jätte trevlig kväll. Kram

2009-04-23 @ 13:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback