ONSDAG OCH TORSDAG..

ONSDAG...
Vaknade tidigt av det fina vädret, Då kristian kom på att vi skulle åka till Karlskrona och äta glass. så vi åkte vid elva tiden.
Vi åt glass på glassiären och sen köpte kristian ett par jättefina pumaskor till mig som är svart guldiga, han tyckte att jag skulle ha ett par fins sköna skor att i sommar.. tac k sötisen jag älskar dom.. åå guld älskar jag hihi..
Vi åkte hem på eftermiddagen, kristian skulle kollade på fotboll på kvällen så jag gick upp till mikaela och theo som vanligt hihi,, men hann inte vara där länge innan mamma ringde och sofie va dålig i sin astma och skulle till akuten så ca vid 21.30 åkte vi mot stan sofie kunde inte andas och fick typ kramper i bilen, det va såå himla otäckt vi kunde ju inte göra något.. kom in på akuten och dom tog emot henne direkt så hon fick hjälp.. alla va helt bort och trötta så tills slut sa vi massa konstiga saker som sofie tex hon skulle leta upp toaletten och gick som en förvirrad höna då en sköterska kom fram och frågade letar du efter något och sofies svar va nej jag kollar bara efter toaletten hahahah så kan man ju inte svara pucko henne... sen innan vi skulle åka hem kom läkaren in och skulle säga det sista då frågar mamma om sofie kunde få med sig några tabletter hem efs hon inte har några hemma och det finns ju inget apotek nu,, men hon sa kan hon få med sig några tabletter för natten efs det är ett tag tills apoteket vaknar då höll jag på att döö av skatt hahahah så sjuk familj jag har.. ja sen åkte vi hem och va väl hemma någon gång vid 2 tiden i natt.. sen tog det en stund för mig att somna som vanligt nu......

TORSDAG..
Idag ringde kristians alarm vid 7.30 vi skulle vara och lyssna på bebbens hjärtljud vid 8 så det va bara att dra sig upp fast man knappt kunde öppna sina ögon....
Hjärtljuden va bra och lät precis som dom ska förutom att den lilla saken i magen sparkade som bara den så man hörde mest en massa rassel i apparaten så hon fick stänga av den ganska snabbt.. så nu vet vi iaf att den mår bra, man har ju varit lite orolig men allt är bra, det är nog normalt att vara orolig...
sen sov vi en stund och efter det åkte jag till byn och handlade lite åt mikaela och stannade där hela eftermiddagen det har varit super trevligt, vi körde sofie till en kompis i ryd så hon slipper vara själv när hon e så sjuk sen åt vi glass å torget sen hem till mikaela igen och busade med theo och åt vofflor,
Gick hem lite i åtta och nu sitter jag här ny duchad med ett gott äpple i handen...'

TACK MIKAMELA FÖR EN ROLIG DAG OCH FÖR MATEN...

KRAM OCH GOD NATT


Kommentarer
Postat av: Gela

Å jag vill me till Claciären e är ju så gott & BILLIGT där. hihi :P Stackars Sofie hälsa henne från mig. Kram <3

2009-04-16 @ 20:57:08
Postat av: Theodors mamma

Tack själv gumman för denna underbart mysiga dag<3<3<3

2009-04-16 @ 21:07:46
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/
Postat av: Emelie

åhhh...det e ju såå himlans mysigt att lyssna på sitt barns hjärtljud och få veta att "den" mår bra!!

E verkligen jätteglad för er skull!!

Ni kommer bli jättefina föräldrar!!!

2009-04-16 @ 21:08:57
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hoppas systra din mår bättre med nu då...

Glömde skriva det innan =)

2009-04-16 @ 21:10:31
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja syrran mår bättre nu... kram

2009-04-16 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback