måndag...

Va och fikade med mikaela och theodor på börjes det blev  räkmacka och negerbulle hihi mums. tack mikaela..
På vägen hem från byn träffade vi emelie med barnen så vi gick och pratade en stund mycket trevligt.
efter promenaden till byn pkte jag,mikaela och theo till stan och träffade azita och hennes kille det va mycket trevligt, vi åt glass och pratade en massa skit. jag köpte mig två fins linen att växa i och en fin tröja jättenöljd.. vi va i stan mellan 4 och 7 sen åkte vi hem jag släppte av mikaela och busssen, åkte hem å duchade sen mådde jag jättedåligt och la mig i sängen redan vid 9 sen hade jag väldigt ont en stund sen somande jag nog innan halv elva men det va skööönt...

tack för en trevlig dag


Kommentarer
Postat av: Gela

Å vilken mysig dag ni verkar ha haft! <3//Gela

2009-04-21 @ 14:53:02
Postat av: Emelie

Ja det var jättetrevligt att ha lite sällskap av er damer och barn hahaha =)

Tycker jag vi gör fler ggr!! =)

Hoppas du mår bättre i magen nu?!?

2009-04-21 @ 15:10:02
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback