LÖRDAG..

LÖRDAG..
Va men kritsian i stan en runda, sen kom peter kristians kompis dom grillade och umgicks medans jag va på revy i Ryd det va skitkul höll på att dööö av skratt hahahahan ha jisses.. kom hem vid elva tiden pratade lite med peter och kristian sen gick vi och la oss.... trevlig dag iaf...

SÖNDAG..
Vaknade av att dom ringde från jobbet så jag fick åka i väg och jobba några timmar.. efter jobbet kom jag hem och då va min barndomskompis louise här, vi beställde pizza sen fixade och rensade i halva förådet hann inte mer, men jag rensade ut och kastade ca 4,5 stora sopsäckar, sen la jag undan en massa kläder och prylar till rödakorset,, är inte sån som slänger massa som någon annan kan ha användning för, finns ju många som behöver både kläder och saker som jag ändå inte använder, dumt att kasta ju...
nu sitter jag här i våran sköna soffa och ska snart kolla påen film jag och dooosen...
Svärmor gertrud ska till ullared i morgon och har skickat lite bud på barnsaker som är billiga där så får väl se om hon hittar något fint....
ha en bra kväll.. hörs i morgon tror jag hihi


Kommentarer
Postat av: Gela

Japps samma pappa, ne de va inte alls planerat de bara hände. Så söta valapr och så skoj att alla klarade sig med, men de är tack vare mamma hon fick slunga, blåsa & suga några av dom. Lilla mamma så söt va hon. Kram

2009-04-21 @ 09:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback