HEMSKA MÄNNISKA...

Hur kan en männiksa så kallad gammal kompis vara så himla elak och prata illa om mitt barn som inte ens kommit till världen ännu jag har väldigt svårt att fatta hur man kan vara så hemsk, det fattar inte jag och hon är själv mamma och borde fatta bättre, hon borde ha blivit mogen och förändrats lite iaf....
Denna männiksa som gjort allt detta mot mig i dag är inte värd ett enda j*vla skit i mina ögon längre....
Jag blir väldigt ledsen när man betee sig som henne och skriver tex att jag inte kommer att ha nån unge kvar när den e född hur fan kan man bara skriva såå. jag vet att jag och kristian kommer att bli världens bästa föräldrar med hjälp av våra familjer och vänner så kommer vi få ett elt underbart liv med vårat barn...

jag älskar kristian, våra familjer och våra närmaste vänner och ni vet vilka ni är....

tack för all hjålp att svara på mina konstiga frågor mikaela och mikaela... älskar er

Kommentarer
Postat av: Eva

Huur kan man bara vara så elak o yttra något så hemskt..särskilt om man har barn själv. Det gjorde faktiskt ont i mig också att läsa det. Som sagt var så kommer er lilla bebis att få helt underbara föräldrar i dig o Kristian. Såå barnkära som ni är..o vana vid barn.. O alla barn älskar er. Stå på dig Jennifer..du är bäst! Kram Eva

2009-04-21 @ 14:46:06
Postat av: Gela

Naw gumman, bry dig inte om henne. Hon är bara avundsjuk på dig för att du har de så bra! Du vet va jag sagt till dig hon har panik nu när du & Mikaela ska flytta in till stan och fått fina lägenheter och hon får sitta ensam kvar i hålan! Hon vill ju snacka så mycket skit om dig som de bara går ås hon får över alla på hennes "sida" nu så hon inte är ensam sen. Förstår du hur jag menar? Jag vet och hela min familj att du kommer bli en super bra mamma. Kram <3

2009-04-21 @ 14:51:22
Postat av: Linda Karlsson

New, tror du kommer klara det lika bra som nån annan! Och du o din kille har ju haft det hur stabilt och bra som helst länge, eller hur!? Då kommer det ju bara bli helt perfekt! ;)

2009-04-21 @ 15:13:51
URL: http://livingkarlsson.blogspot.com/
Postat av: Maddo :)

Hahahaaaaa, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta Nenne.

Förstår inte hur hon har några vänner överhuvudtaget, men det är väl så, hon gör ju sig så falsk hon bara kan, hon har alltid pratat skit om allt å alla. Är inget hon lär sluta med direkt. Hon skaffar ju nya vänner, har dom ett tag, men hon klarar inte behålla en enda SANN vän.

Hejjar på dig gumman, och önskar dig all lycka i framtiden med bebben!! Kram

2009-04-21 @ 20:29:15
URL: http://royalshuffle.blogg.se/
Postat av: en man

Inget o bry sig om!

Avundsjuka är mycke vanligt bland "folk" som inte är nöjda med sig själva, speciellt om dom är inavelsbarn med downsyndrom o importerade från polen.

MYCKE vanligt förekommande!!!

Tycker faktiskt vi ska skänka denna person en omsorgsfull tanke, för vi hade nog inte själva mått så bra efter en sån hemsk opperation där man byter plats på röven o ansiktet:( ellerhur!!??

2009-04-24 @ 16:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback