HELDAG I VÄXJÖ...

Hade tråkigt hemma och det va fint väder, kristian hade massa att fixa med sen skulle han träna så då kom jag på att jag skulle åka till stan och hälsa på mikaela karlsson och barnen.
Åkte till stan vid lite i 15 sofie åkte med för hon skulle till anders.
Kom till familjen k lite innan halv 16 då fikade vi ute i det fina vädret, men sen började det blåsa så vi gick in och pratade lite skit och busade med barnen.... jonas karln i huset kom hem lite efter  17 då åkte jag och mikaela i väg och umgicks själva utan barn, för i bland behöver man komma bort en liten stunda när man är två barnsmamma. ja vilken super mamma du är egentligen hihi.... vi åkte hem till mikaela igen och då hade mikaelas kompis betty kommit så hon stannade och pratade en stund. betty åkte hem och vi kollade på annorlunda familkeran hahaha jag kan nästan lova att mikaela och jonas kommer att få minst 4 barn iaf hihihihi.... åkte hem vid 21 tiden, hämtade upp sofie på sjukan sen åkte vi hem till mamma en runda.. sen blev det sängen hihi


BUSUNGARAN KARLSSON


MAMMA MIKAELA KARLSSON

TACK FAMILJEN FÖR IDAG.. MYSPYSSSS

KRAM
KRAM


DU                                     OCH                              JAG

Kommentarer
Postat av: Gela

Ne va söt du är gumman. hihi Ofta 4:a barn till, nej du aldrig livet högst ett barn till om typ 8 år sen blir de inga fler alls. hihi Tack för att du körde iväg med mig en stund va skönt och få komma ut och samla lite nya krafter. Haha jag super mamma tack va glad jag blev nu när jag läste de. <3 Många kramar från familjen Karlsson till dig. <3

2009-04-07 @ 10:27:03
Postat av: Gela

Heffa & Nasse = Forever. <3

2009-04-07 @ 11:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback