FREDAG...... MYSSSS

Morgonen började med tvätt tvätt tvätt, jag och min käre  mor tvättde all våran tvätt det tog en lite stund men det va kul att slippa tvätta själv hahaha..det va himla trevligt fast det inte alltid är såå himla kul med tvätt...
På eftermiddagen åkte Jag och doosen min krisian till stan och skulle hämta ut hans mobiltelefon som va sönder men den va inte klar fast dom sa till mig för 2 v sen att den skulle vara klar nästa vecka, vi vä natde utterligare en vecka men ingen mobil nu heller.... dåååligt av dom tycker jag nog...
Sen hittade vi på lite av varje sen åkte ví em till Ingelstad och sparkade lite boll med diva, kimmie gillar inte riktigt bollar haaha efter det så åkte vi in allihopa. Lasse¨,Gertrud,Kristian,Jag, å jeppe och åt mongolisk buffe på hongkong.. det va mumsens det tack för mycket trevligt sällskap.. hahaha efter maten gick jag in på hemmakväll och köpte 1kg godis hahahahaha... sen slutade kvällen i sängen där vi spelade sista sticket och jag  vann vi körde bäst av 3 och jag vann båda fösta gångerna,, kristian hade inte en chans hahah

NATTEN.....
har  varit hemak har sovit jättedåligt vaknat hela hela hela tiden haft ont i magen och inte alls kommit till rooo den lilla saken i magen låter mig inte sova pånätterna när den ligger i magen undrar då hur det blir när den kommer  ut hahaha.. ja då kan man ju stå ut med vakna nätter men det är ju nuuuuu man vill vila upp sig men bebben fattar inte det för den retas ändå med sin käre mor.....

få se vad den na dagen bär hääännn


tack och hej leverpastej som Kimmie fick på smörgåsen igår i försenad födelsedagspresent hahah


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha...ja det hade vart en syn =)

E oftast jag som tar kort men på mitt första inlägg kan du se mig gunga =)

Haha då får väl studera mig´och mina gungbravader =)

Läste ditt mess på fb och vill gärna komma och beundra mini jennifer när han/hon kommer!!

Vet ni vad det blir?? =)

Hoppas du mår bättre i magen och kan trösta dej med att när bebben väl kommer blir det inte mycket sömn ;) det e så härligt med små barn iblan inte sant??

Kram till dej och puss på magen =)

_Ha en träävlig helg!!

2009-04-18 @ 12:01:37
URL: http://mammamemmellie.blogg.se/
Postat av: svärmor

Fasen, det läter som en fotbollsspelare, tjejer är också väldigt duktiga fotbollsspelare eller handbollsspelare, det har du ju i släkten.

2009-04-18 @ 22:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback