DENNA VECKAN...

Denna veckan har jag umgåts en del med mikaela, theodor och angelica.. i onsdags grillade vi annars har vi bara  haft allmänt roligt...
Fikade med elin och maria en dag oxå.. jisses man har inte kolla på dagararna när man är ledig

Igår va jag med familjen och gjorde i ordning gravarna dm blev såå fina,, hade inte med mig kameran tyvärr... men nu har dom det lite påskfint oxå iaf..

Jaha just nu har jag inte så mycket att skriva för jag har lite bråtton ska snart i väg och kommer inte hem förens söndag.. skriver mer när jag är hemma igen...

LITER BILDER FRÅN VECKAN...


ELIN

MARIA


MIKAELA OCH THEODOR

THEO HAHAHA

MITT GOOOOSSSS THEO


Kommentarer
Postat av: Theodors mamma

GLAD PÅSK!! hör av dej under helgen=) tack för denna veckan=) kraaaaam

2009-04-10 @ 10:31:58
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/
Postat av: Theodors mamma

fast bilden på mej va ju inte acker=) men mitt goooos är sååå söt=)

2009-04-10 @ 10:33:22
URL: http://prinsentheodor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback